Matchen var as grym

hejhej nu är jag hema från en skit nacie match. Här kommer det lite bilder
här har Luleå och AIK. lite träning innan de börjar
Precis innan matcher vissar de upp vilka som ska spela och det gör de såklart på isen. As coolt ju. Ser ni AIK märket på spelaren? ;P
Här kommer AIK in och showar lite. Ser ni elden? det var skit coolt och hela publiken jublade
Här är när först AIK kommer in och när Luleå kommer så buar alla, Hahha det var ganska kul faktiskt
btw.. jag filmar ;)
Aik svart Luleå gul
Asså shit det var skit mycket folk där
Matchen har börjat
Här blev det fight för att Luleå hade filmat och domaren blåste av och gav aikåaren utvisning. Hahah alla fick värsta dampen och skrek på domaren
Ja det var alla bilder. Men det var sjukt kul gör att det var ju första gången jag hade sätt en ishockey match live ;)
Men nu ska jag berätta hur matchen gick. Luleå ligger etta och aik ligger sjua. Matchen var 3 gånger 20, matchen blev 0-0 men så går det inte på ishockey nån måste vinna, så de tog 4 spelare på isen och en målvak men en från aik var utvisad så aik var bara 3 personer. När det hade gåt 27 sekunder hörde man jubel från luleå. Luleå hade gjort 1-0. Jag missade precis när de gjorde målet.

Hejdå massor med kärlek till er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0