Middag snart!

Hej snart ska jag äta middag och det blir hemgjorda kötbullar med mathavre och grönsaker så klart. ;)
Det ska bli jätte gott för att jag älskar mammas hemgjorda kötbullar.
Mathavre är jätte nyttigt. Jag äter det istället för pasta ris och potatis. Man ska inte äta det för mycket men det är iallafall mindre kolhydrater i mathavre.
Ser det gott ut? det tycker jag iallafall.
Nu blir det middag och jag har inga läxor så jag ska göra en finare header.
Jag hoppas att ni kommer att tycka att den är fin.
Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Det där ser sjukt gott ut :)

2012-03-28 @ 21:53:18
Postat av: Sandra

tack för tipset med mathavre (Y)

2012-03-28 @ 21:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0