Min söta katt har opererats idag!

Hej min lilla kisse har opererats!

Ison är 9 månader nu och han behöver ta bort sinna pungkulor så att han inte vill para sig, Ison har hålt på med Sirius jätte mycket. Då menar jag typ juckat och lite sånt.
Mamma har varit hos veterinären idag med Ison och allt gick bra. Ison har varit väldigt trött nu när han kom hem. Sirius var jätte konstig mot Ison när han kom hem, fräste och hans svans blev jätte stor. Det kan bero på att Ison luktade konstigt och han hade kissat på sig för att han var så rädd, men ändå mina katter det älskar varandra men ändå så var Sirius så konstig mot honom...hmmm...
Nu är Sirius lite snällare iallafall och han tvättade Isons huvud och det är ett tecken på deras bra vänskap har kommit igång nu.
Jag hoppas att Ison mår bättre imorgon, han får vila ut. Det har varit en stor dag för honom.
Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: me

D;

2012-03-20 @ 21:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0