nu känns det lite mera som vår.

Jag fattar inte att det snöade idag. Jätte konstigt det ska vara vår  inte vinter. Det är snart april då ska det vara varmt och skönt ute inte kallt.
Det hände inget speciellt i skolan, allt var vanligt förutom att på SO:n så har jag ganska myckt fakta om Sibirien och så hittade jag inte filen, så jag trodde att jag skulle få skriva om igen... Kan inte skolorna köpa några nya datorer
kanske inte 100 st men typ 20 iallafall.
Idag är det måndag och då betyder det att jag ska jogga ute, ska bli skönt att få lite frisk luft när man är inne hela dagen.
(gammal bild)
på den här bron brukar jag jogga på, väldigt fin utsikt och sträckan är ganska lång.
Nu ska jag lyssna lite på musik och vila liten stund och efter det fixa mig för joggningen.
Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0