sorry för dålig uppdatering

Hej jag har varit helt upptagen hela dagen så jag har inte kunnat blogga så jag gör det nu.
Jag och johanna hyrde en film igår och det blev Grown ups. Skit rolig faktiskt och så åt vi godis hihi tjockisar
menmen man måste få unna sig på helgdagar.
Det blev ganska sent vi somnade typ kl 03.00 ungefär den tiden vad jag kommer ihåg iallafall.
Vaknade halv 9 och då åt vi frukost och efter det så chillade vi bara i Johannas rum men jag somnade typ hehe. Där johanna bor finns det ett gym och så klart gick vi dit och tränade :P
Vilket jobbigt pass jag fick versta 8packet :D
Efter det gick vi till lite olika affärer och handlade lite. Johanna köpte ett par glasögon lite smycken och en bh och jag ett gulligt armband och rosa string ;)
Efter det gjorde vi inte så mycket mamma ringde mig och sa att jag fick gå hem och hjälpa henne med städningen så ja det  är det jjag har gjort idag. Men det var iaf kul och jag har duschat och gjorde en inpackning så att håret blir mjukt och fint.
Som ni kankse vet så börjar skolan imorgon. wiho *host* asså jag gillar skolan men det är roligare att vara med kompisarna och hänga men om man vill ha bra utbildning måste man jobba hårt.
HERRÅ MÅSTE DRA NU PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0