Sovdags da!

Jag hade träning idag med laget och det var roligt. Vi gjorde en fintövning som var bra och rolig. Efter träning åkte jag hem med Karro Hanna och Jenny och vi hade roligt på tåget det blev ganska mycket skratt. Till middag åt jag omelett med lite ost på och grönsaker, och till efterrätt blev det fruktsallad. Bara nyttigt ;)
Jag har tränat på matten för att vi har prov imorgon, det var några saker jag inte förstod som mamma hjälpte mig med så nu vet jag bättre än vad jag gjorde förut.
Äntligen är det fredag och då betyder det att jag får unna mig då. Inte att jag ska proppa i mig massor med onyttiga saker bara för att det är fredag. Det blir väll lite chips eller nåt.
Ska kanske vara med Karolina efter skolan hon skulle kolla upp om hon kunde så jag får hoppas att hon kan, det var ett tag sen jag var med henne på fritiden så det ska bli roligt.
Juste på SOn så hade jag sparat en fil om Sibirien som jag hade skrivit ganska mycket av och filen var borta. Jag ficka damp skit jobbigt att leta om på interneten men det blev bra efter ett tag så det är lugnt nu , men lite onödigt att filen skulle vara bort. Den tiden skulle jag kunna jobbat med nån annan fakta men nej så blev det inte.
Snart ska jag sova, tidig morgon blir det,

Massor med kärlek till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0