träffat Sofia idag.

Efter skolan möte jag upp Sofia, Johanna och Emma. Jag skulle lämna pengar till Emma och Johanna till biljetterna de skulle köpa.
Det blev finare väder till slut. Jag och Sofia var ute och promenerade till nytorget. Det var väldigt härligt att vara ute och bara gå och prata. Jag har märkt att när jag har blivit äldre så vill jag vara ute mera och mindre innomhus.
Efter ett tag vi hade varit ute gick vi till Sofia och hängde bara. Pratade mycket om sommaren och hur kul vi ska ha.
Våren är härlig men sommaren ännu härligare. Det blir varmare, man blir brun av solen som skinner nästan hela tiden och det är ljust ute hela tiden, mendans på hösten, vintern och våren blir det mörkt mendans på sommaren är det ljust hela dygnet.
På sommaren kan man se solnedgången bättre också. Här är en bild jag tog förra året.
så vacker, blev jätte nöjd med bilden. Den här bilden togs när jag var på landet, lite utanförr norrköping.
Juste det snöade idag. Hur kan det snöa när det har varit plus grader hela tiden.
Hoppas att sommaren kommer snart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0