Trött som f*n...

Hej alla, jag gick hem idag efter svenskan, vi skulle ha träning efter men jag var så trött och jag måde inte så bra heller.
Kl 5 ska mitt lag träffas för att åka och träffa Marta. Världens bästa fotbollsspelare. Men nu är det så att jag inte mår så bra så vi får se om jag orkar gå och följa med ditt. Så klart skulle det vara jätte roligt, man träffar inte världens bästa fotbollsspelare varje dag men vi får se hur jag mår när det är dags att gå.
Klockan är inte så mycket så jag kan nog piggna till lite senare.
Nu ska jag sova som sakt och sen efter det vet jag inte vad jag ska göra, det blir nog att jag går till gulan och träffar laget. Jag ska nog gå trots allt, jag kommer säkert ångra mig om jag inte följer med.
Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0