Tyresö FF

Det var sjukt kul att se på Tyresös träning.
Här kommer bilder därifrån!
Marta har vunnit 3 priser som världens bästa fotbollsspelare!
Så det var sjukt kul att få träffa henne.
Här skriver de sina autografer!





Här är jag och Marta

Det var synd att mitt ansikte blev så konstigt men annars var bilden väldigt fin.
Här är alla autografer jag fick!
Det var jätte lång kö men jag och mina kompisar smög sig inn där de första stod utan att nån märkte. Jag vet att det är fel men annars skulle vi ha fått vänta jätte länge, och det var ganska kallt ute.
Alla ville ha Martas autograf, det var jätte många som ville ha den på sinna skor, men det var bara några som fick det för att annars skulle det ta så långt tid. Och det försår jag. Spelarna vill ju hem också... ;)
Snart ska jag äta lite, har inte ätit någon middag
Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Mickis

Nej vad avundsjuk jag blir på dig, jag vill också träffa marta :O :P

2012-03-28 @ 21:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0