vad tycker ni?

Jag själv blev väldigt nöjde med den nya headern, tycker inte ni det?...
Det tog ett tag att komma på den, och mamma blev lite sur att jag använde datorn så mycket.
Jag börjar bli väldigt trött, ska nog göra mig iårdning för läggdags. Yeees har sovmorgon så det betyder att jag börjar klockan tio istället för tjugo över åtta.
wihooo.
Dagens citat!

Vet inte varför jag la in citatet men jag kännde att ni skulle få läsa en bra liten text.
Jag mår bättre nu än förut, men inte 100% så jag hoppas att jag kryar på mig bättre tills imorgon, för att det är träning i skolan, träning med laget och så ska jag hinna jogga i 1 timme nu.
Jag har bestämmt att jag ska jogga en timme nu för att jag blir inte trött och det är jätte bra med joggning om man vill döda kolhydrater från kroppen.
Om jag joggar när jag kommer hem så borde jag hinna med träningen med laget. Så man kan säga att jag ska träna i 4 timmar imorgon. Sjukt bra!!!
Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0