Vår tecken början man se

Det är så härligt nu att det är vår. Nu säger man att det är vår och inte vinter.
Det bästa med våren är att man inte behöver ha så mycket klläder som när man har på vintern. Lukten är fräschare. Fåglarna kommer från afrika och andra länder till sverige och de kvittrar. På sommrarna när det är lov bodde det en näktergal uppe på taket så när man vaknade hörde man den. Så mysigt att vakna upp och får höra fågelsång.
Det är så fint när man börjar se blommorna kommer upp ur jorden och man ser knoppar här och där.
Snart är det april och då betyder det att snart är det påsk. Älskar påsken med alla små kycklignar
och påska harar. Det här året får jag inget godis för att jag själv vill inte och att jag har godisförbud så jag skulle ändå inte få fast om jag ville han. Men mamma sa att jag skulle få pengar istället. Wihooo.
Jag lovar min mamma kommer sukta mig jätte mycket med hennes godis. :P
Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Moa

Fina bilder :D

2012-03-28 @ 21:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0