varit ute på stan med karro

Hej alla!
Efter skolan gick jag hem och lämnade tränings kläderna och sen stack jag till Karolina.
Hon skulle gå till Holister i gallerian, så vi åkte t-bana till TC.
Jag testade 3 par shorts som var sjukt snygga men var för korta för min smak. Jag testade ett linne och en kjol som var sjukt söt men väldigt dyr. 560:- för en kjol, visst det är ett klädesmärke men ändå.
Linnet köpte jag och blev jätte nöjd


Holister linne 280:-

Jätte fint linne det fanns i andra färger än vit.
Kjolen+linnet

Holister kjol 560:-
Om man kollar nogrant ser man att det inte är en klänning, utan en kjol. jag har linnet ovanpå kjolen :P
bättre bild på linnet


jätte gulligt. Holister har väldigt fina kläder, dyra men fina
Massor med kärlek till er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0