Videungar!

Hej!
Nu är jag hemma och har duschat och fixat mig lite. Idag joggade jag 40 min. Det som är så bra med mig är när mina vad muskler blir mjuka så är det inte ett dugg jobbigt att jogga som t.ex nu när jag kom hem. Jag var bara svettig inte trött. Jag är jätte glad att jag är en sån person som inte blir trött av att jogga länge. :D
Som sagt jag ska köpa en luftmadrass idag men tyvärr så missade jag och mamma bussen som som skulle åka till sickla så vi kommer ha lite brådis att försöka hitta en madrass innan de stänger affären.
Men jag vet ändå vilken vi ska köpa så det blir nog inte så stressigt... tror jag...
Snart ska jag gå.
Juste idag när jag joggade så såg jag ett träd med såna här
Ser ni de där små knopparna de heter videungar och är jätte mjuka.
Man brukar ha de i påskriset med fjädrarna. Det bli väldigt fin faktiskt.
Nu måste jag dra
Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0