2a i DM final

Är så glad att vi kom 2a i DM final med Aspuddensskola. Jag tycker att mitt lag spelade sjukt bra idag. Första match mötte vi 7B. 7B är vår pararell klass typ och de är också en fotbollsklass.Men iallafall mötte vi de och vi förlorade med 2-0 :/ inte så bra men vi kämpade iallafall och det är ju det bästa.
Sen möte vi Hässelby och vi KRIGADE som f*n och så vann vi med 1-0. Sjukt bra kämpat.
Och efter de skulle 7B möta hässelby och det blev 1-1.
Aspudden 7B kom 1a
Aspudden 7A (mitt lag)kom 2a
Hässelby kom 3a


haha ville se om det var äkta silver eller om det var falskt ;)
Men jag kan säga er att jag är sjukt stolt över alla i 7a. Vi kämpade och kämpade och vi kom på en bra andra plats. :)
Ha det bra!♥

Kommentarer
Postat av: Fia

Grattis :D

2012-05-31 @ 17:05:27
Postat av: linnea

grattis hoppas att de va kul :)

2012-05-31 @ 17:05:46
Postat av: Sofie

fin bild ;)

2012-05-31 @ 17:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0