Är det bara jag som hatar att vara sjuk?

Jag har mått piss i drygt 5 dagar och det suger. Hostar hela tiden och halsen brinner. Måste snyta mig hela tiden för att näsan rinner som ett vattenfall. Får ont i huvudet lätt också. Så jag måste få vila och inte anstränga mig så att jag mår bättre. Det suget att vara sjuk. :(
Jag kan tyvärr inte gå på träningen idag och det suger. Vill verkligen börja träna nu men men jag måste vila sen kan jag börja träna sen. När jag kommer hem ska jag göra ett glas med te och bara vila.
Ha det så bra!<3


Kommentarer
Postat av: sanja

Nej, hatar det också

2012-05-07 @ 11:05:55
Postat av: Felicia

men usch var sjuk för några dagar sedan hoppas att mår bättre sen:)

2012-05-07 @ 11:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0