Ellens 2års kalas

Mammas vän Katarina har en dotter som fyller 2 år och efter min dans  ska jag och mamma sticka ditt och gratta Ellen. Det ska bli jätte mysigt att få träffa Ellen igen för att det var jätte länge sen. :/
Det är synd att man är så upptagen hela tiden att man inte kan träffa de man tycker om lika mycket längre.
Mamma köpte de här jätte söta presenterna till Ellen.
Älskar verkligen Hello Kitty och jag hoppas att Ellen gör också det. Men det borde hon. ^^
Alla små tjejr gillar väll sånt?
Jag missade förra året när Ellen fyllde år, kommer inte ihåg vad jag gjorde då men det var nog nått viktigt. Men det här året ska jag inte missa. :D
Snart är det dans, sista gången för den här terminen. ;(
Men de e lugnt. Nu ska jag göra mig iårdning.
Ha det så bra!<3

Kommentarer
Postat av: Fanny

vad söööööta :D ^^

2012-05-27 @ 14:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0