Ellens party UNDZUNDZ!!

Ellen var jätte sööööt och hon hade växt sjukt mycket. Hon var trött sså jag fick inte träffa henne så mycket. Hon sov mest. Men det gör ju alla småbarn.
Ellen är lilla flickan med blåklänning hon den där flickan som är jätte söt. ^^
Som ni ser på bildenblev hon jätte glad för glasögonen och hon tog på sig de direkt när hon öppnade paketet.
Det var jätte mysigt att vara där och få äta en jätte smarig tårta med jordgubbar på.
Jag hoppas att Ellen har haft ett lyckat kalsas. Men det tror jag, hon såg så glad ut. :) 
Här är Ellens mormors hund Svea. Svea var lite försiktig men främlingar märkte jag men sen när jag började klappa henne snällt blev hon pigg och glad.
Visst är hon söt? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0