Fixat naglarna.

Efter hundra år tänkte jag " det var jätte länge sen jag målade mina naglar och jag har typ 30 olika nagelacker så jag måste så klart måla de nu"
Så här gör man naglarna på det bästa sättet!

1: gör rent fingrarna med varmt vatten och torka händerna noggrant.
2: fila naglarna så att det blir jämna och fina
3: ta på ett lite genomskinligt nagelack och pensla på naglarna.
4: ta vit nagelack och pensla ytters av naglarna så att det ser ut som fransk manikyr.
5: ta på nagelklistermärken på ett fint och passande sätt så att du blir nöjd.
6: sätt på skyddande lack efter så att nagelacket går bort efter en dag.

Så här ser det ut. :)
hoppas att ni blir nöjda med min lilla kurs eller vad man nu ska säga. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0