jag ÄLSKAR thaimat

Idag var jag så himla sugen på thaimat så jag bad min mamma att hon skulle köpa det och min älskade mamma sa ja.
Vi gick ut och köpte i en thaikiosk och gick hemmot.
När jag var i kina såg jag jätte söta ät pinnar som jag måste verkligen köpa för att ha som ett minne.
visst är de gulkliga? ^^ älskar gulliga saker.
AHHHHH VAD GOTT!!!! :D
Maträtten till höger var inte speciellt bra. Den var torr, typ inga grönsaker och lite kyckling och alldeles för mycket nudlar.
Maten var inte värd pengarna. Den rätten brukar alltid vara jätte god men nu skit äcklig. :/
MMMM!

Och efterätten blir........JORDGUBBAR........♥
Jag äääääälskar jordgubbar det så så gott. tycker bara synd om de som inte tål att äta de. :/
Det är så jädrans gott.
Matens poäng.

Rätten med currysås ris och nöttkött får av mig 6/10
Rätten med nudlar inga grönsaker och kött nästan får 1,5/10


Kommentarer
Postat av: Trees, mamma i London

Håller med dig, finns INGET godare än thaimat :D

kycklign i rödcurry sås! mmm :)

2012-05-31 @ 21:07:33
URL: http://mangofisk.se
Postat av: who?

Sugen på att vinna veckans blogg? Kika in snabbt och va med!

2012-06-01 @ 15:35:45
URL: http://neliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0