popcorn choklad NEJ TACK!

Ja det är så här, jag och Sofia gick till affären och såg de här intressanta popcornen som vi ville testa för skoj skull.
Det var inte bästa iden precis. Vi gick hem till henne efter en vacker stund i en park. Vi hade jätte roligt. Vi hade verkligen JÄTTE roligt. :D
Jag ska på kollo med tex Sofia och hon hade varit på nått kollo grej för att veta om regler och sånt. Och vi kommer få världens bästa kolloledare. För att jag har gått på den här kollot 3 gånger förut och då har jag haft de här kolloledarna och de är sjukt roliga. :D
Men nu iallafall ska jag komma till saken om chokladpopcorn.
Jag bha " jaaa vad spännande med ny smak på popcorn"
Vi satt in popcorna i micron och det började lukta jätte äckligt. :S
Och vi bah " mmm det luktar gott hehe". När vi öppnade popcorna så luktade det choklad.
Ja så här såg det ut...
Jaaaa. Jippi det ser JÄTTE gott ut eller hur? :D
Nej absolut inte. Det var jätte äckligt. Det smakade bara konstiga ämnen de hade oljat på popcorna och det där är verkligen jätte onyttigt så nej inga mer chokladpopcorn för mig eller för Sofia heller.
Så här glupsk var jag med de goda popcorna.:P
Ser nu hur gott det ser ut... :D
Nu säger jag inte att ni inte ska smaka den smaken. Alla har olika smaker. Testa det kan ni göra. Det är bra att testa nya saker :D.
Ha det bra!♥

Kommentarer
Postat av: Sonja

Ser inte så gått ut :/

2012-05-31 @ 00:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0