Sofia pro på att måla naglar

Sofia har så många fina färger på nagelack och jag ÄLSKAR neonfärger.
Asså kolla på dwe här färgerna. SÅ FINA. :D
Haha börjar bli hypad.
Jag tänkte " men jag har ingen färg på mina naglar så varför kan inte du måla naglarna sofia?"

Och Sofia ville gärna måla mina naglar och då blev jag jätte glad :D
Kolla hur smidig hon är med penseln. Haha xD. Nej men Sofia var jätte duktig. Jag  brukar måla mina naglar själv men ibland kan det vara skönt med lite servic.
Sorry för de suddiga bildern med kameran där fram på sin iphone är inte världens bästa precis.
Men så här ser de ut och jag är jätte nöjde. Snygg neongul färg. Love it!♥
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0