uttråkad på dina tygskor?

När man är utråkade på sina gammla converse. De är tråkiga och fula. Jag själv har aldrig gjort det men jag tycker att det ser sjukt snyggt ut och man kan göra det själv.
Det ända det du behöver converse eller vanliga tygskor, man måste köpa nitar för att det ska snyggt ut. Tryck på -->NITAR<-- för att köpa det billigt.
Jag själv tycker att det är skit snygg med nitar. På kläder, väskor eller skor allt är snyggt.
Men alla har olika smaker när det gäller kläder och sånt.
Bilderna är från google därför är de olika stora.
Ha det bra och experimenter med skorna nu!♥

Kommentarer
Postat av: Fanny

ska nog testa tror jag :)

2012-06-01 @ 18:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0